Nieuw telefoonsysteem

Beste patiënten,

Vanaf januari werken wij binnen Huisartsen aan Zee met een uitbreiding op het telefoonsysteem wanneer u ons belt. In het nieuwe keuzemenu bieden wij u meer opties. Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.

Wij bieden u de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.

Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.

Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u altijd een herhaalrecept aanvragen en uw afspraak annuleren. Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd.

Vriendelijke groet,

Team Huisartsen aan Zee